Suck, pust och stön

Nu har alltså Jonas flyttat ner till Stockholm, plötsligt så växte avståndet från 8 mil till en hel massa mer. Men det är tur det finns både tåg och flyg relativt nära. Går ganska fort att hälsa på bara man vill. 
Så jag har nu bokat biljetter för att hälsa på honom när min lediga vecka infaller. Tror jag skulle krevera annars. 
Sovit oroligt inatt/idag bara därför tror jag, visste att han skulle åka.
Provade lyssna på bok innan jag somnade för att skingra tankarna, men det var svårt.
Känns bättre nu då resan är bokad, har jag något att se fram emot och den ensamma tiden blir mindre jobbig att uthärda.
Men inte för det, tycker det är bra samtidigt att han får prova sina vingar lite. Lycka till på det nya jobbet i morgon älskling ♥
Ska äta middag och se om tvätten är mindre blöt, den torkar så otroligt sakta! Peppa nattens jobb med lite Bone. Längesedan jag läste den, skönt att få ta del av någon seriefigurs problem en stund istället för mina egna.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag förstår... jag lyssnar på ljudbok för att kunna sova överhuvudtaget, och gosedjuren har flyttat tillbaka till sängen

2012-08-31 @ 13:10:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback