Tralla la

Ja, varit sådär duktig på att inte blogga nu igen. 
Kan ärligt säga att det varit skönt att inte känna något tvång till datorn utan har frivilligt inte satt mig vid den på nästan 1 vecka.
Har varit med om en massa trevligheter sedan sist jag skrev men orkar inte skriva om allt här och nu.
Släktträff, jobb och lite mys med Jonas är dom viktigaste.
 
Idag så har jag hunnit sitta barnvakt, tvättat bort all tvätt och somnat på soffan. Inte lätt att tvärvända dygnet tillbaka som det egentligen ska vara.
Så nu har jag kläder överallt, rymdes inte allt på torkstället så det hänger över stolar och mina båda dörrar. Jäkla synd att dubbellakan ska ta en så stor plats då dom torkar, ser ut som om jag tältar inne på toaletten.
Varit och ätit plättar hos mamma och plockat massor med jordgubbar som vi fick äta till efterrätt. Tror det blev 7 liter, fast vi åt inte upp alla på en gång!
Fick även en STOR köttbit (älg!!) som jag ska äta i morgon. Längtar så att snålvattnet rinner redan. Mums!
Fick frågan om att följa med till Lycksele i morgon på djurparken om det är fint väder. Men såklart att jag vill det!
Det är det bästa med att ha syskonbarn, man behöver inte skämmas för att man vill fara och titta på en massa djur man sett 100 ggr. Lika roligt varje gång.
 
Ska snart göra min första tripp av många (antar jag) ner till Stockholm. Vällingby, ska bli spännande att se hur Jonas kommer att få bo. Bila ner och tillbaka, hoppas på torr väderlek och inte allt för mycket trafik. Har jag tur så hinner jag klämma in ett besök hos syrran då vi ändå är söderöver. 
 
Ja mer spännande än så är det faktiskt inte. Så till nästa gång:
HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback