Twillight Sparkle

Provade en ansiktsmask nu ikväll, nåt med avokado och valnöt i.  Såg nu då jag skulle trimma ögonbrynen att jag glittrar! Måste ha varit ansiktsmasken som är boven för jag har inte rört något i sminkväg idag!
Lite piffig känner man sig ju men jag hajjar fortfarande till då jag tittar mig i spegeln. 
Vet inte om det syns, men bättre glitterbild än sådär lyckades jag inte ta.
 
Fick även bita i det sura äpplet och inse att min näsa inte är min bästa vän! Hade köpt Softlan sensitive sköljmedel med mild parfym som jag provade sist jag tvättade.
Ångrade mig direkt jag öppnade den nytvättade maskinen för det doftade inte lite! Vill inte ens veta hur dom vanliga parfymerade luktar. 
Alla sensitive saker brukar gå bra fastän jag inte tål parfymer, liten toleransnivå har man ju ändå byggt upp under åren.
Men nej, tyvärr inte med denna. Var nästan så att jag tvättade mig själv ur huset, låg på soffan med huvudvärk hela den kvällen och mådde smått illa.
Känns fortfarande som att gå in i en vägg då jag varit utomhus och jag går in igen, men det går bättre och bättre. Kommer att behöva vädra kläderna ordentligt eventuellt tvätta om dom. 
Syster ska få det som blev kvar, vilket nästan är 2 flaskor. Köpte idag mitt vanliga parfymfria sköljmedel och ska inte byta till något annat i första taget. 
Har hunnit läsa 750 sidor i Bone och kommer att fortsätta på den nu i kväll. För er som inte läst den rekomenedrar jag att kasta ett getöga på. Både snygg och spännande historia. Läskiga monster och intriger. Om inte annat så får man träna lite på sin engelska, det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback