Brrr

Är kallt idag igen och solen skiner.
Tyvärr så har inte jag anpassat mig till kylan alls utan törs nästan inte gå ut. Rädd att jag skulle frysa fast någonstans, där får man igen för att det har varit en mild vinter.
Nog för att det finns kläder och maten i kylskåpet håller på att ta slut, men härda ut i kylan, nja kändes inte så lockande..
Nä, det blir en innedag med städning på schemat istället, otroligt vad man kan stöka fram bara på några dagar av att göra ingening.
Pyret har adopterat och håller på att håra ner en av mina tröjor, men hon ser så avslappad ut där hon ligger så jag har inte hjärta att putta undan henne.
Ska ju ändå skriva det där brevet idag, ska bara komma på vad jag ska skriva och vem jag ska skriva det till. Sen blir det fryskoll för att se om jag hittar någon mat där, handla får jag göra i morgon efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback