Dag 1 - Nytagen bild + fakta om mig själv

→HeaLainen, Hea eller Helene är född en varm Majdag på det glada 80-talet. Mamma fick värkar då hon åkte en rutchkana och det kan ha bidragit (vill jag tro på i alla fall) till att jag älskar berg-och dalbarnor.
→Bor i en liten 2:a och är sambo med en liten kattjej som är 6 år. Vilket man inte kan tro eftersom hon beter sig som en kattunge varje kväll/natt då jag ska gå och sova, då är det fullt ös för henne.

Är tillsammans med världens bästa Jonas, om än vi inte bor tillsammans nu så är våra tandborstar sambos. Vi träffas då det finns tid och där någon av oss befinner sig. Det har fungerat i snart 2 år, men vill gärna bli en sambo på riktigt så fort som det bara går, känn ingen press va? ;)

→Tokig i drakar och nästan allt som är drakrelaterat, fantasy i mitt hjärta ♥
→Är enligt Jonas besatt av Marilyn Monroe, men det kan jag inte riktigt påstå att jag är. Tycker bara att hon är en av dom vackraste kvinnorna som levt på denna jord.
→Pussel- en syssla jag kan ägna timmar och åter timmar på, sen kasta tillbaka det i lådan och lägga det en gång till.
→Skriver ofta precis som jag tänker, hur tokigt resultatet än kan bli.
Det var några faktan, finns hur mycket knasigheter som helst att skriva om, men det finns nog ingen som orkar läsa så mycket. Det får duga helt engelt.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

För min del får vi ju se om jag kan ge blod, man vet ju aldrig hur värdena ser ut. Men vikten är det i alla fall inget fel på , haha!



Åh vad roligt med en sådan lista! Jag hann aldrig klart med min, det måste jag göra :P

2012-02-02 @ 08:28:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback