Dag 10 - Låtar efter humör

Då har vi alltså kommit till det inlägget jag gruvat mig för ett tag nu. Anledningen till det är att jag faktiskt inte lyssnar på så mycket musik. Men jag ska göra ett ärligt försök.
Kommer även länka alla låtar så den som är intresserad kan lyssna på låtarna jag vill få fram.
Kommer att länka låtnamnet och/eller artisterna så det ska bara vara att klicka på dom och om allt fungerar som det ska dyker det upp en youtubevideo i ett nytt fönster.
Har inte så bra spotify så det får bli som det blir. Håll till godo!

Låtar att lyssna på då jag är:
Förbannad; Alla låtar av Marilyn Manson - Holy Wood. Disposable TeensTarget Audiens bland andra.
Ledsen: Mad world - Gary Jules Den är gränslöst vacker.
Glad: I'm Yours - Jason Mraz Vem blir inte glad av den låten?
Sur: Se under Förbannad.

Har jag många favoriter som jag går och sjunger på under dagens gång. Jag gnolar eller sjunger i princip dygnets alla timmar, förutom då jag mot förmodan sover.
Brukar säga att jag har min alldeles egna bakgrundmusik, som i en film. Fast om filmen är intressant kan man ju disskutera tills öronen trillar lös.

Men den här låten är en favorit, hörde den för första gången då Jonas länkade den till mig innan vi träffades på riktigt igen. Det är våran låt, enligt mig i alla fall ;)
♥Bright Eyes - First day of my life♥

Blev ett långt inlägg men jag har tydligen mycket som jag vill dela med mig.
Nick Drake har jag också fått upp ögonen (eller öronen) för, tack vare Jonas. Han har lärt mig mycket nytt och många bra saker.
Här är en av Nick Drakes vackra låtar, One of these things first
Lyssna och njut, det gör i alla fall jag
!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Grejen med mig är ju att man alltid hejar på den som gör snyggast kläder typ, per avsnitt. Men då, om den jag hejar på Mondo gör något fult hoppas jag ändå att han inte ska åka ut, men att den som gjorde bäst ska vinna. Jag är lite otrogen mot dem jag hejar på, haha.



Det var jättegott och mysigt, men sedan kom mensvärken from hell och jag fick dra hem igen :(

2012-02-15 @ 11:54:02
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: vickan- mode&tips!

hej! följas via bloglovin?:)

2012-02-16 @ 03:02:44
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback