Dag 12

Varför började jag blogga?
Ja, det var en mycket bra fråga som jag ska försöka skriva ner ett lika bra svar på..

Började med bloggen mest för att det var många i min närhet som bloggade.
Ville känna lite samhörighet med dom och så var det ett bekvämt sätt att skriva ner mina tankar på.
Var och är fortfarande ett bra sätt att uppdatera min syster i södra sverige på utan att behöva ringa varje dag.
Bloggar därför mycket om familjen, just för att hon ska få känna lite samhörighet med oss här uppe i norr.

Saknar dig Syrran! ♥


Nu för tiden bloggar jag mest för att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde under perioder av mitt liv. Kanske inte så intressant för andra, men jag bloggar mest för min egen del.
Men jag försöker skriva på ett lätt, humoristiskt och intressant sätt så att folk ska vilja komma tillbaka. Eller eventuellt locka nya läsare..
Men vem försöker jag lura?! snittar runt 4-5 personer/dag
Om jag inte länkar det vidare på fejjan förståss, då kan jag få upp emot 30.

Men jag har roligt ändå! Jag lär nog bita mig fast i bloggvärldens lilla hörn ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Marie syster

Bra anledning! Jag läser ju regelbundet också. Kramar!

2012-02-26 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback