Dag 13 - Bild på mitt rum

Då vad det en tolkningsfråga då..
Bor själv med katten så alla rum är ju mina rum och sovrummet är ju inte så himla spännande. Tv-rummet är där jag spenderar större delen av min vakna tid hemma. Så vilket av dom ska jag visa?
Kompromissar med att visa bild på båda 2, i alla fall halva tv-rummet.
Mitt gigantiska sovrum! (eller så inte)
Tv-rummet sett från köket. Kontorshörna finns till höger om soffan, inklusive bokhylla och skrivbord! Tv:n gömmer sig bakom hyllan med blomman som solen lyser så fint på.

Blandar nytt och gammalt så någon direkt inredningsstil har jag inte. Ja förutom att jag gärna ser till att kontrasten mellan svart och vitt finns med lite här och där. Ärvda möbler blandat med nytt från IKEA.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Men så fint med fotona på väggen :D

2012-02-23 @ 11:38:30
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback