Dag 8 - Mina mål denna månad

Mina mål den här månaden..
♦Ta tag i min träning, i alla fall få mig utomhus och röra på mig mer.
♦Äta lite nyttigare och mer regelbundet.
♦Lägga mig i tid på kvällarna och
♦kliva upp i vettig tid på mina lediga dagar.
Ungefär nåt i den stilen, varför tycker jag talar för sig självt. Men dom som inte förstår kommer här en liten förklaring (förklaringen är mest menat till mig själv):
Tränar jag mer så blir jag hungrigare (+ att jag får snygga muskler) och äter jag regelbundet och nyttigare får jag mer energi så att jag orkar träna och röra mig. Enkelt!
Lägger jag mig i tid på kvällarna så sover jag dom timmar jag behöver, då orkar jag även göra mina tidiga mornar då jag faktiskt är ledig. Då får jag mer tid att göra det jag tycker om också.

Men dessa mål har jag i princip varje månad, dom följs väldigt sporadiskt och fungerar då jag lägger manken till. Är nog bara lite för bekväm av mig för att det ska fungera som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback