Fluff

Sådär blev det med tavellisten, helt ok tycker jag. Fick jag ställa upp mina tavlor också utan att dom ska inkräkta på alla andra tavlor jag har här i lägenheten.

Drog ut mina flätor, det blev fluffigt! Det var helt ok ända tills jag bestämde mig för att köra hårborsten genom det, då ökade volymen med 200%. Hur jag nu kom på den smarta idén?!
Före och efter borstningen

Nu heter håret fluff och ska övernatta på mitt huvud tills imorgon. Förhoppningsvis så är han utflyttad innan jag ska på jobbet, antar att jag lär ha håret i en knut annars.
Kan nog lungt säga att jag inte ror hem afrofrisyren! Rött svintokrull, kanske inte alla som kan skryta att dom haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback