Friska vindar

Var och hälsade på i studion i går kväll, kom hem lite senare än vad jag trodde och en hel del hesare än då jag for dit. Men hade riktigt roligt! Snubblade över en massa text som jag inte kunde, men man ska väl inte kunna allt. Vad tråkigt allt skulle bli om man inte fick skratta åt sina misstag.
Somnade omgående då jag kom hem, var nästan så jag inte hann lägga ner huvudet på kudden innan jag drog timmerstockar.

Idag tog jag med mig Troja på en promenad efter jobbet, hon tyckte nog att det var för kallt i början. Ville bara vända tillbaka dom första 500 m, men tillslut så pekade även hennes näsa framåt och vi gick åt rätt håll.
Var ute i ca 1½ timme. Gick både efter skoterspår och efter vägen, jätteskönt fastän det blåste lite kallt. Låg runt -20, -23 grader, men har man bara kläder så går det riktigt bra.

I morgon ska jag ta mig en ordentlig sovmorgon, ska få vara ledig en dag innan det åter blir jobb. Ska sova till typ.. 9! Ska bli skönt!
Middagen i ugnen, blir ingen nyttig mat idag, pommes. Men blev så sugen på nåt salt och hittade inte så mycket annat i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback