Glad överraskning!

Känns så trevligt att snubbla in genom dörren här hemma och hitta en bukett med röda rosor ståendes på köksbordet. Mamma har varit framme igen, som alltid vid alla hjärtans dag. Nog för att det egentligen är i morgon, men jag bryr mig inte ett dugg om det!
Som tack har jag tänkt ägna kvällen med att förvandla en väldigt tråkig pepparkaksburk till (förhoppningsvis) en mindre tråkig pepparkaksburk. Om jag blir färdig ska jag lägga upp några bilder senare, får se hur mycket tid jag har över.
Ska kasta ner lite proteinpulver också, hon är mer vältränad än vad jag är så hon skulle nog behöva det bättre än mig också.
Tack Mamma ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag fick alla hjärtansdagspresent av mamma igår också. Och så ska vi på Rött och äta igen imorgon! Om du och Jonas är i Umeå då vore det kul med dubbel date igen :)

2012-02-13 @ 20:47:58
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback