Happy Valentine

Idag blev det en promenad med kära lilla mamma och Troja. Hade precis slutat snöa och solen tittade fram emellanåt. En härlig promenad blev det med andra ord!
Väl hemma somnade jag av på soffan en stund och vaknade lagom till att hinna göra mig klar för kvällsjobb utan att stressa ihjäl mig. Drack en av dessa proteinshaker, eller svepte den i all hast.
Fick en stor klump i magen som höll i sig i 2 timmar och var illamående i minst en timme. Inte så smart alltså.
Missade dessutom en jättefin alla hjärtans-dag tårta som en anhörig bakat, eftersom jag inte ens ville tänka tanken att äta något. Finns den kvar i morgon ska jag nog smaka en liten bit.
Snöstorm på vägen hem!
Så jag var faktiskt ganska glad att jag tog på mig lite för mycket kläder då jag gick på jobbet, ibland ska man ha tur också :)

Nu så blir det ett avsnitt Project Runway och sen sängen. Blir upp och hoppa kl 06:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback