Hemma igen.

Nu har jag äntligen kommit hem, tänker förmodligen katten. Hoppas jag då att hon tänker! Men hon ser i alla fall nöjd ut.
Har laddat upp med en massa snus nu efter en smärre snuskris, jag fick slut idag, gav bort min sista till Jonas efter frukosten. Nu, 2 stockar senare, kan jag säga att det lär inte ta slut i första taget i alla fall!

Handlat en massa onödigt och tjusigt idag.
Nailart - här ska skapas! Hårfärg och garn. Råkade bli två olika förpackningar med hårfärg, men visste inte vilken som var bättre. Så det blir att testa och exprimentera, dock inte samtidigt. Så rödhårig kommer jag att förbli i några månader till! Tjohoo!
Lite nyttiga saker fick jag också med: Reflexväst i rätt storlek, solbrillor och en massa mat.
Solen lyste rakt i ögonen då jag skulle köra hem, inte lätt att vara kort i ryggen så att solskyddet i bilen inte når ner så det skuggar ansiktet. Kanske får börja sätta mig på en telefonkatalog om jag ska köra då det är fint väder?
Nu ska jag försöka fiska fram nyare avsnitt av Once upon a time, Fantastisk serie! Sagor, vem gillar inte sånt?
Har även fastnat för Äkta människor, inte ofta jag fastnar för något som är svenskt i film eller serieväg. Men den är riktigt bra! Blev både glatt överraskad och förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback