Himmel och pannkaka

Var så trött och slut då jag kom hem från jobbet, kändes som luften gått ur mig.
Blev lite gladare då mitt paket från barbarella hade landat i postlådan. Nu har jag en massa "skrot" att byta ut mellan i töjningarna! Töjt ut hålen i båda öronen till 8mm, så nu är det bara att välja och vraka efter dagens humör.
Just nu sitter den med katten i höger öra och en av de nya tunnlarna i det vänstra örat.

Fick middag hos mamma, fläskpannkaka med sommarens rårörda hallon till. Fruktansvärt gott. Gjorde mig gott också, blev på mycket bättre humör.
Sen kikade vi på ringar, superfina till deras kommande bröllop. Datum fick jag veta också, Nice!
Blir mitt andra bröllop för i år, jag som klagat på att jag aldrig får vara på bröllop!

Nu blir det bokläsning och försöka muntra upp mig själv med lite mera. Har lite lust att pyssla med något, men kan inte komma på vad det skulle vara. Sticka en till halsduk eller försöka mig på att virka?
Fast det blir nog en tidig kväll för mig, är fortfarande trött och det är ju en dag i morgon också. Jag hinner ju med pyssel en annan dag.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

såå snyggt, tunneln syns ju knappt! :D

2012-03-01 @ 09:36:59
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback