Min dag i bilder

När jag vaknade i morse trodde jag först att jag fortfarande drömde. Termometern visade otroliga -35,9! Mitt skafferi har fått besök av frosten också, är alltså inte så isolerat vid ventilen.
För att visa att jag inte ljuger så finns här bildbevis:
Var bara att klä på sig en hel hög med kläder och sen gå till jobbet. Fick skjuts av syster uppför backen, vi skulle nämligen åt samma håll.
Tur säger jag, för mina armar tyckte inte alls om kylan och var riktigt kalla trots 4 lager med kläder.
Handlade på lunchrasten (typ) och på hemvägen det var minimalt varmare.. -30 här hemma.
Det kändes som om det var betydligt varmare i alla fall.
Ögonfransarna frös till is då jag gick hem, men isten hade hunnit smälta innan jag hunnit fram med kameran för att föreviga det. Men ni kanske förstår hur det såg ut i alla fall.

Nu har jag hunnit med middagen, tror dock inte min mage gillade broccolin för nu krampar den. Ska lägga mig på soffan och krama en kudde och hoppas på det bästa. Det här är inte roligt!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Men guuud vad otäckt! Jag ska inte klaga på våra -27 :P

2012-02-04 @ 12:28:10
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback