Paus

Ja nu sitter jag här i Umeå, var inte så jättetrevligt att köra hit igår, snörök och lastbilar + att vindtorkebladen till bilen gör lite som dom vill.
Igår fungerade dom bara på passagerarsidan och inte där jag satt, ska se om jag hittar några bra och byta dem innan det är dax att köra hem igen. Tror inte det är någon höjdare att köra efter E4-an utan sikt!

Kommer inte att kunna fortsätta med min lista förrän jag kommer hem igen, har alla kort där och nu dök det upp saker på listan där det krävs kort, visst är det typiskt?

Kanonväder idag!
Får se om jag blir dumpad för Universitetet idag, då blir det prommis ner till stan och kolla om en present till yngsta systerdottern. Hon fyller snart 2 år!
Annars så måste man nog passa på och komma ut i solen i alla fall, vare sig jag får med mig Jonas eller inte. Går ju inte sitta inne en sån här dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback