Pyssel och pill

Har lagat mina jobbskor, satt fast ny kardborreband. Gillar dom så mycket och dom är så sköna att gå i, vill inte släppa dom riktigt än.
Sparar jag 600 spänn genom att inte köpa nya också, inget fel i dom i övrigt förutom att dom var slut i remmarna.

"Klätt om" 2 pepparkaksburkar till. Fast dom här ska jag nog behålla, hälla makaroner eller nåt i dom. Blev lite för snygga för att man ska gömma dom i ett skåp.
Tyvärr så är det gröna omslagspappret lite för tunnt, så det var pilligt att få dit utan att det skulle gå sönder och det lyser genom lite röd färg om man tittar för nära.
Det blommiga gick mycket lättare att få dit. Självhäftande! Så det var bara att klippa lämpliga bitar och klistra dit.

Nu ska jag fortsätta se Top Model Sverige och sen blir det Project Runway ggr 2. Ska bli spännande att se vad dom ska skapa för mästerverk ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback