Scrabble!

Snubblade över ett Scrabble igår då jag skulle köpa en present till systerdottern. Vilket lycka! Jag har letat det där spelet i snart 2 månader och det har varit slutsålt överallt, fanns inte ens att hitta på internet! Så nu har jag både Scrabble och hennes present. Firade med att bjuda Jonas på fika, så glad blev jag!
Tvingade Jonas att spela med mig, men jag förlorade storartat med 53 poäng. Var en såndär dålig förlorare som jag bara är med honom.
Får se om jag kan lura honom at spela ett till parti idag/ikväll.

Ligger lite bakom i spelandet, vägrar att ha internet på min mobil så jag har därmed inte wordfeud.
Tycker det är lite mer charm med att lägga ut brickor på en spelplan och prata lite under tiden än att sitta flera mil ifrån varandra och spela lite sporadiskt. Jag vill helt enkelt se min motståndare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback