Shoppaholic?

Spontan-köpte mig en ny mobil på vägen hem efter jobbet, var så less på min gamla som levde sitt eget liv. Stängde av sig själv och buggade då den kände för det helt enkelt.
Tyckte synd om killen som skulle hjälpa mig, har ganska stor beslutsångest om typ allting.
Man ska absolut inte vara stressad eller otålig då man handlar med mig.
Men jag hade en begränsad budjet och HTC skulle jag absolut inte ha. Det begränsade mina val ordentligt!
Blev mellan 2 st det stod och vinnaren blev: Samsung GT-I5800 (inte för att siffrorna säger mig ett dugg!)
Är som nöjd med den än så länge, men har som haft den i 3 timmar så man vet aldrig..
Kameran är ungefär lite bra som på min gamla, men med lite mer inställningar.
Mindre är den också, ska nog bli bra det här :)

Lekte lite med kameran igår och lyckades ta 1 snygg bild, efter ungefär 70 + - försök... Jag gillar den i alla fall.
Ser man det tokröda håret också. Jo det blev galet rött! AWSOME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback