Sömnakuten

Finns det nåt tips på hur man somnar fort, förutom sömnmedel, då man lider av tillfällig insomnia?

Natten till fredagen sov jag bara 15 minuter och natten efter det sov jag 2 timmar i stöten i 8 timmar. Drömde jättekonstigt och var tvungen att fika kl 2 för att jag höll på att svälta ihjäl.
For ut och gick i 2 timmar mitt på dagen och somnade på soffan ytterligare 2 timmar på eftermiddagen.

Inatt har jag tack och lov sovit någorlunda normalt, förutom att jag vaknade lite småbakis.
Var nämligen hos lillasyster och drack vin, tokpratade och såg melodifestivalen trots att jag bojkottat det!
Vet inte om jag tyckte att det var några bra låtar, men jag gillade killen i kostymen.
Men det var bara för att han påminde lite om David Tennant då han spelade Doctor Who.
The Doctor, and his sonic screwdriver

Det är kanonväder idag igen!
Nu skulle man haft någon skoterägande kompis som fått skjutsa ut mig på isen, där skulle vi ha grillat korv, pinnbröd och druckit varm choklad. Nu har jag händelsevis inte någon sådan kompis, inte vad jag kan komma på nu i alla fall, så jag sitter hemma och slötittar på tv:n i stället. Är inte riktigt i form att ta mig en långpromenad än.

Kvällen kommer att bestå av sjönsjungande (läs skrikande) i studion. Ska bli roligt, måste nog bara kraxa upp mig lite först och dricka mängder av vatten så jag blir mitt vanliga glada jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback