Söta lilla fröken fräken

Höll på att försova mig i morse, vet inte vad jag fick för mig. Blundade en stund efter jag stängde av väckaren (vilken man aldrig ska göra!) och vaknade 05:30!
Bråttom bråttom!
Slängde i mig ett glas mjölk och promenerade i rask takt till jobbet. Men det gick bra, jag var ombytt och klar med 5 minuter till godo.

Efter jobbet träffade jag mamma och fick följa med då hon skulle köpa sig en ny mobil. Stöttålig och fukttålig android-mobil blev det, efter många om och men. Så nu har hon snäppet vassare mobil än både jag och syrran :)
Fick skjuts av henne till gymmet där jag skulle lägga mig en stund i solariet.
Det hjälper, tro det eller ej, mot min onda rygg. Värmer så skönt och blir så avslappnad att det onda släpper.
Hade dock glömt hur fräknig jag blir efteråt! Säkert 3 år sedan jag solade i ett sist.
Har haft mer fräknar än så här, men det brukar vara på somrarna då man är ute i solen ganska mycket.
Lite roligt är det att jag knappt hade några alls då jag var yngre utan dom blir fler och fler för varje år.
Men jag älskar mina fräknar så det ser jag som en bonus, som min alldeles egna löneförhöjning.

Handlat en svart tavellist som jag ska placera ut någonstans här i lägenheten, har dock inte kommit på var den ska sitta än.
Funderar på att sätta den ovanför spegeln som sitter bakom soffan.
Ska ställa dit mina egna målade tavlor, blir min andra egoboost till mig själv. Men om den åker upp ikväll är osagt, känner att  min energidepå håller på att ligga på noll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback