Tekoppen

Beställde för ett tag sen en ny tekopp, fick något erbjudande från Photobox.
"Gratis tekopp, betala endast för frakten." Lättlurad som man är så beställde jag en, blev ju bara 49 kr efter att jag skickat in beställningen.
Idag fick jag den! Så nu har jag en tekopp som ingen annan har, personligt är bäst tycker jag. Var sugen på att ge bort den till Jonas, men blev lite väl ego då jag fick se den.
Blänker lite väl mycket från kökslampan men orkade inte ta korten till perfektion. Ni förstår principen i alla fall.
Tycker det var värt 49 kr. Nu får jag se något vackert på mornarna till frukosten. Kanske jag blir bättre på att äta frukost också, slå två flugor i en smäll så att säga :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja men eller hur!? Och jag tar inte illa vid mig av det som står i kommentarerna, men jag tar illa vid mig att de skrivs överhuvudtaget. Det är ju som så lätt att bara tycka för sig själv och låta bli att skriva.. VARFÖR skriva elakt liksom?

2012-02-11 @ 18:46:56
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback