Terapi-arbete

Suttit och vikt ihop alla mina plastkassar till trianglar. Lådan som dom bor i var överbefolkad och de försökte fly varenda gång jag öppnade den.
Satt och såg en film medans jag vek, tack och lov så hann jag klart innan filmen tog slut. (men det var på håret!) Hade inte orkat med en kasse till alltså!
Efter jag var färdig såg det ut som jag kastat hälften, men det är lika många kassar i lådan som innan. LOVAR!
Nu har jag så ont mellan skulderbladen att lyfta armarna är en pina! Blir att äta alvedon och krypa ner under täcket, hålla tummarna och hoppas att Mr. Sandman ger mig min nattsömn. (Gärna utan knäppa drömmer den här gången)
Lika bra är nog det, väckaren ringer 05:00 i morgon bitti.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Det där borde jag också göra... våra plastkassar flyger åt fanders.



sv: ja det blev superfint! Tack för tipset, ska ta mig dit och köpa tror jag. Så mina händer överlever den här vintern också.

2012-02-24 @ 10:17:08
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback