Utgång

Jo, blir så att jag måste gå dit och se hur det blir. Nattklubb i Nosjö, ja det kanske blir nåt av det också.
Har sminkat mig för en gångs skull och måste ju visa hur fint (?) det blev.
Sitter fortfarande i morgonrocken så helt klar är jag inte.
Kvällens kläder blir nog en grön topp, guldbolero och svarta leggings till. Måste prova innan jag kan säga garanterat.
Men kort på kläseln får ni klara er utan, har ingen som kan ta kort åt mig och självutlösare, nä det vet jag inte ens hur man hittar åt.
Ska ut och skaka rumpan i alla fall, längesen jag gjorde det!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Erik köpte polarbröd och så var det ett lager med leverpastej, men tunt för jag tycker inte om det så mycket, och så två lager med hackat ägg blandat med creme fraiche och philadelphia och ett läger med bostongurka blandat med philadelphia och creme fraiche. Jag gillar inte majonnäs heller, haha, så det är ju helt klart en fejksmörgåstårta jämfört med hur det "ska" vara. Men såååååå gott :D

2012-02-26 @ 12:29:16
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Och btw, fuck vad snygg du är!

2012-02-26 @ 12:29:29
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback