Vårdropp och snöstorm

Satt ute i solen efter jag kom hem från jobbet, på baksidan av huset och bara njöt. Takdroppande, värmade sol och Stephen King och hans Rose Madder. Perfekt att bara behöva jobba halv dag tyckte jag!
Mulnade till lite och sen blev det snöstorm. Sitter nu och tittar ut genom den vita snöväggen och längtar redan tillbaka till droppandet från taket och värmen från solen.
Nog för att det är trevligt med vinter, men kan vi inte få ha vår nu?
Om jag tyckte att jag hade mycket fräknar innan så är det ingenting mot för jag har nu, titta bara så fint!
Fick en solrand på näsryggen från solglasögonen också, vilket jag inte uppskattar lika mycket. Men tack solen för att du var så vänlig och tittade fram. Kom gärna tillbaka!

Skulle egentligen på kalas idag, Lillan i systers familj fyller 2 år idag. Tänk vad tiden går, nyss var hon ju bara en bäbis! Grattis till söta systerdotter, var stor du blivit!
Men Lillebror fick magsjuka så kalaset blir framskjutet några dagar. Så länge han blir frisk så. Krya på dig lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback