Vårvinter i sin fulla prakt!

Skulle ut i en promenad i det fina vädret, visste inte att det blåste så mycket som det gjorde, så jag grävde ner mig i snön och lapade i solen istället. Hade en ljudbok i öronen och drack varm choklad, livet var rätt underbart.
Det blev ännu bättre då syrran kom med hennes fina ungar
Ska visst vara ännu bättre väder i morgon, så det blir att ladda mobilen och bereda mig på en dag till ute. Har fått ännu mera fräknar nu då jag varit ute i solen några timmar. Nice!

Äta middag och fundera på om man ska ut och kolla in den där nya nattklubben som har premiär på hotellet. Vet inte om nån annan ska dit, inte så kul om man sitter där själv!
Annars så blir det en lugn hemmakväll med film, chips och eventuellt ett glas rött. Inte så jätteförtjust i rött vin, men det är det enda jag har hemma.
Nångon som smakat på Hälgevinet som kan säga om det är gott eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback