Vilken härlig dag!

Kännt mig duktig idag, fast jag inte gjort speciellt mycket.
Gick till varuhuset och handlade en present till den blivande 4-åringen.
Blev ett Pirattält, fick höra sen att det andra tältet dom har precis gått sönder så det blev ju kanonbra. Fick in en fullträff utan att jag visste om det.
Promenaden fortsatte till Ica och Konsum för att fylla upp lite i matförrådet. Måste ha varit jättesugen på popcorn, för jag kom hem med färdigpoppat, micropoppcorn och rostad majs!
Lämnade paketet då jag ändå passerade deras hus, fast där var det ingen hemma, ja förutom hunden förståss..
Så jag skrev en liten lapp åt honom som föräldrarna ska få läsa upp.
Synd att jag inte hinner vara med på kalaset. Men man kan ju inte vara överallt samtidigt.

Sen har det gått superbra på jobbet, inte alls kännt mig stressad. Flutit på så bra som det bara kan göra ibland.
Superhärligt väder har det varit idag också. Kändes inte alls speciellt kallt, bara -15 grader. Men man kanske har lärt sig efter helgens köldknäpp att klä sig rätt och framför allt varmt.
Nu är det alldeles sjärnklart ute och månen är gigantisk, får de om det blir någon sömn för mig. Är en av många som inte kan sova då månen är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback