Dagen efter kvällen före

Igår så var det äntligen dax, bröllopet! Dom var så otroligt fina och söta tillsammans och talen, ojoj, är det inte kärlek så säg!
Vigseln i kyran var väldigt fin, med livesång och gitarrspel. Riskastning på brudparet efteråt, jätteskoj, men lite kallt att stå utomhus i inte så varma skor!

Festen, så välplanerad fest har jag nog aldig varit med om. Det var musiktävlingar, på spåret, skriva vykort till brudparet, allsång och korttagning. Bland annat.. missade nog lite då man sträckte på benen..
Mycket lyckat och sällskapet gick inte av för hackor! Maten var superb!
Grattis Lars och Frida, så roligt att ni fann varandra!
I morse vaknade jag 8:56 och kunde för allt i världen inte somna om, tur att gårdagen inte var fullt ös- medveslös. Blev findrickande av vin istället, kännde mig riktigt städad.
Så jag har mått riktigt bra under dagen, åt en pizza till middag som Jonas inte tyckte såg så god ut, men det var den!
Kom hem vid 19:30 nu ikväll, efter en mycket lyckad helg. Fick lite halvpanik över frisyrfixandet, men det blev ändå ganska bra tillslut tycker jag.
Katten är då i alla fall glad att jag är hemma igen, hälsade mig välkommen och har redan hunnit springa några varv runt fötterna och legat i mitt knät och kurrat lite. Men kvällen är ung, vi lär nog hinna med lite mer mys innan midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback