Datorlös

Har rumlat runt på stan nu i 2 dagar, först i fredags då jag letade en specifik sort av kofta. En kortare mer öppen svart kofta, tillslut hittade jag den jag letade efter! Kan lägga in en bild på fyndet vid senare tillfälle, har ingen kamera eller kabel att lägga över bilder med.
Fyndade även 1 par jeans för 49 kr, nedsatta fran 1299?! Galet! 2 linnen för 20 kr styck och lite annan smått och gott.

Igår var jag chafför till Jonas syster och mamma som skulle kolla på alla möbelaffärer, var helt slut i huvet efter vi kom tillbaka att jag somnade på soffan tills vi skulle äta middag.
På kvällen blev det filmtittande hos några kompisar med chips och godis. Fick tillbaka min glittriga bolero som jag glömde på nyår och sen blev det raka vägen att lägga sig.
Just nu har jag "tjuvat" Jonas dator, han ligger och sover så sött här brevid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback