Fortsättning följer..

Sitter för tillfället och väntar på att vaktmästaren ska komma förbi med reservdelar till duschen, känns skönt att få den lagad så man inte står utan dusch en hel helg.
Snabba var dom också, ringde bara för dryga timmen sen och nu är det redan på G att bli lagat, jätteskönt!

Har blivit jättehes och låter inte som mig själv, snarare som en 15-årig pojke som hamnat i målbrottet. Kan varken sjunga eller skratta normalt, tror inte ens att min syster eller mamma skulle känna igen mig över telefonen. Ont gör det också.
Men om man ska se det från den ljusa sidan så är näsan mycket bättre, inte alls lika tät och inte alls lika snuvig. Så det är ju i alla fall bra!

Ska ta mig en sväng förbi varuhuset i dag och köpa lite fler ramar, ska försöka få upp min "egovägg" i sovrummet idag.
Förstorat upp bilder på mig själv som jag gillar, dom ska upp på väggen så jag kan få mig en liten egoboost då och då. Bygga upp självförtroendet lite.
Ska titta lite på de smycken som dom har där, ska tydligen vara jättefina. Kanske man hittar något fint att ha på sig då vi ska iväg på bröllopet.
Ska även kolla om några nya kuddar till sängen, dom jag har är slitna och inte så roliga längre.
Man ska ju längta till sängen då man ska sova, inte gruva sig för att man kommer att ligga oskönt hela natten.

Får se om jag hinner uppdatera läget senare under dagen om hur duschproblemet löste sig. Men nu först lite mat i magen, vänta på vaktmästarn och sen iväg till varuhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback