Fröken yrhöna

Var riktigt trött igår då jag skulle lägga mig och somnade relativt fort, vilket inte tillhör vanligheterna. Men så skönt det var!
Idag då jag skulle gå till jobbet blev jag så förvånad av att det snöat, så jag sopade av bron och glömde låsa dörren till lägeheten! ILLA! Tur att jag inte haft påhälsning av någon under dagen i alla fall..
Slagit huvudet i en säng idag på jobbet då jag skulle städa den, fick en bula på köpet.
När jag skulle åka skidor nu ikväll så "tappade" jag staven på överläppen, har tur om jag inte får en fläskläpp!
Tror jag ska byta namn från Hea till Den vandrande olyckan.
På den tiden då det begav sig, snygg var man inte.. minns att nr 300 åkte om mig efter 100 m och vann våran klass. Kände mig inte så duktig den dagen.

Blev ca 4 km skidor idag med, men det gick mycket tygre att åka idag. Kan beror på att det har snöat eller så har man inte riktigt samma energi. Nu blir det dusch och sen slappa resten av kvällen, tycker jag att jag förtjänat.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad härligt du.



Själv tog jag körkort idag :D Ingen skidåkning förstås, men en annan slags bedrift :)

2012-01-20 @ 16:32:43
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback