Happy new year!

Efter några dagars snuvande och feber så var jag ändå så pass frisk att jag orkade vara med på nyår.
Kvällen började med mycket god middag på Viking i Ske-å. Blev en Nyårsmeny, som bestod av:
Förrätt: Ren-och kantarelltoast. Kalasgod!
Varmrätt: Oxfilé med rostade rotfrukter, pommes och barbequesås.
Efterrätt: Varm kladdkaka med glass och grädde.
Mycket gott och man blev så mätt att man nästan kunde rulla sig därifrån. Glad att jag hade en klänning i babydollstuk, annars så hade man nog behövt flytta ut ett hål i bältet. Hade mycket trevligt sällskap också så middagen kommer jag minnas med enbart glädje.

Senare bar det av till en kompis till Jonas där resten av "gänget" väntade.
Blev mycket skratt och sång fram till 12-slaget då jag tände en ufoballong istället för raketer, tycker dom är sjukt fina och alla stackars djur slipper bli rädda för alla smällar. Synd bara att inte resten av Ske-å tänkte likadant.
Skålade in i skumpa och sen blev det mer trevligheter.
Visar mina skills med" Elvis-läppen"

Idag så känns det att förkylningen fortfarande härjar i kroppen, näsan bara jobbar emot mig, varit tät nu i 2 veckor.
Men febern har i alla fall lagt sig så imorgon bär det tillbaka till jobbet.
Inga nyårslöften än så länge, ska inte lova nåt som jag inte kommer att hålla.
Men träna och hålla skelettet stadigare och helare än förra året är nog ett bra mål. Jag kör på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback