Här var det livat!

Varit och hälsat på i studion ikväll, fick vara med och sjunga lite också.
Roligast var nog att hela gänget var samlat + lilla jag, så jag mådde som en liten prinsessa där bakom mickstativet. Provade även på att sjunga lite egna verser, gick väl sådär, hörde inte mig själv alla ggr.
Kommer nog att småsjunga resten av kvällen, inte för att jag kan hela texter men melodierna sitter i alla fall + diverse gitarrsolon.
Fick även hämtning och skjuts tillbaka, tänk så snälla vänner man har!

Annars så har det varit en lugn dag i Heas chateau, inga större händelser som kommer hamna i historieboken. Satt dit pluggen i det vänstra örat, det är fortfarande lite svullet men annars så blev det inte så tokigt tycker jag.
Den ser säkert gigantisk ut, men jag tycker den är rätt fin. Den är på 6 mm själva pluggen, det är bara plattan på framsidan som är jättestor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback