Hoppsan!

Hade inte tänkt färga håret idag, men blev lite av impuls. Som vanligt!
Kunde bara hoppas att det skulle bli bra, kanske inte skulle vara så lyckat om jag såg ut som en morot på lördag...
Så det var bara att äta middag och vänta på resultatet med spänning..
Som tur var så blev det samma röda som jag hade innan, fast mycket finare röd färg. Tack och lov. Utväxten puts väck!
Då behöver jag inte så mycket bling bling och sånt. Vem behöver det då man lyser av sig självt?

Fick leka elektriker på jobbet idag också, skarva på sladdar till lampor. Pillrigt men rätt kul. Tur att inga proppar gick och att dom lyste som dom skulle. Blev faktiskt lite imponerad av mig själv!
Köpt lite förvaring på ÖB också, fick bli min nya skohylla. Lite kompact living, lätt värt 30 kr tycker jag.

Sen ser ni min fina pantförvaring där nere i hörnet också. Tur att garderoben sväljer en hel del.
Inte så ofta man skrapar ihop till pant numera. Gick från 1 sopsäck/månad till 1 sopsäck/år. Tror mitt bräckliga lilla skelett mår mycket bättre av mindre dricka också.
Så: Ut med läsken och in med mjölken!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Du passar ju så fint i rött!!

2012-01-25 @ 20:11:54
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: julle

Jo, visst är den!? Åh om man vore rik! Men vi får se, en dator känns... dyrt.. haha ;P



Passar fint! Jag har ju precis upptäckt min naturliga hårfärg, haha, när jag var liten var jag blond och sedan har jag färgat resten av livet och nu när håret växer ut igen är det spännande att se vilken färg det faktiskt är ^^

2012-01-26 @ 12:56:28
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback