Hurra, hurra, hurra!

Stort grattis till kära lilla mor som fyller år idag, fredagen den 13!
Känner på mig att det kommer bli en helt underbar dag fastän det ska vara en otursdag. Jag helt enkelt vägrar att erkänna att det är en otursdag!
Vaknat lite sent idag, tog mig en ordentlig sovmorgon och vaknade då syster ringde.

Blåser idag, känner att jag inte har samma enegi och glada lynne som jag hade igår. Kommer nu att softa med katten tills det är dax att köra och fira mamma, som bjuder på tacos.
Försökte säga till henne att det är vi som ska bjuda henne på mat för att det är hon som fyller år, men det ville hon inte lyssna på.
Mamma, mormor, matmor och vän, Grattis till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback