Jajustdetja

Är inte snabbast i världen med att uppdatera ser jag nu.
Var inte allt för pigg i torsdags så jag sov ungefär från 15 till 23. Var vaken nån timme och somnade om igen, fanns inte ens chans att jag skulle blogga nåt då.
Igår låg jag åter igen i feber och hosta. Ville inte sitta uppe vid datorn utan spenderade min tid sovandes eller halvsovandes på soffan eller i sängen. I brist på alvedon så ville/orkade jag helt enkelt inte vara vaken.

Idag är det en mycket bättre dag, känner mig feberfri, har tvättat en massa, hängt upp min egovägg och ser Tour de Ski på tv. Nya kuddar ligger även i sängen och väntar på mig då jag ska gå och lägga mig.
Ville göra färdigt ett "bygg ditt eget halsband" som jag fick av syster för några år sen.
Men kan för allt i världen inte hitta åt det, måste ha packats ner i nån låda förra gången jag flyttade. Nu har jag inte en aning om var jag kan ha det, lite synd, hade varit roligt att pyssla med nåt.
Egoväggen och julklappen jag fick av syster

Duschen är lagad, om än den fick sig ett brunt handtag istället för det silvriga som satt där innan. Spelar inte så större roll hur det ser ut, bara det fungerar. Har konsumenttestat duschen sen den blev lagad och den fungerar utan anmärkningar. Good!

Väldens bästa Jonas beställde en bok åt mig förra veckan, fick tag i den i tisdags. Det är den tredje och avslutande delen i The Hunger Games.
Mockingjay av Suzanne Collins. Har inte hunnit så långt på den än så länge eftersom jag sovit under dygnet alla timmar. Men den verkar lika spännande som sina föreslagare.
Nu blir det snart dax för damernas skidåkning. Ska lägga mig och mysa under en filt på soffan medans dom åker. Ska bli spännande att se hur det går för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback