Kalaset

Fick åka med min syster till mamma, skönt att slippa sopa av och skrapa bilen.
Vi kom fram och hjälpte till att hacka alla tillbehör till tacosen och inväntade mostrarna och kusinen.
Mycket god mat och  jag blev så mätt att jag kunnat somna där jag satt om jag fått det, vilket jag inte fick.
Efter en stund blev det kaffe och tårta som min syster bakat. Mycket god och fin! Kreativ som hon alltid är.
Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilden, men min mobilkamera är ganska så jättedålig.. glömde min vanliga kamera i all hast.
Nu har jag kommit hem igen och ska spendera resten av min kväll med att försöka töja ut hålet lite i vänster öra. Fått tag i resten av pluggarna jag beställde, tyvärr så är hålet någon mm för litet för att jag skulle kunna trycka dit pluggen på en gång. Fast då jag väl får dit den så borde den sitta fast i alla fall.
Den kommer nog se gigantisk ut då jag väl fått dit den, framsidan är ungefär 4mm bredare än själva hålet. Men det är en drake, kan ju som inte bli fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback