KALLT!

Det är jättevackert ute, solen har precis gått upp över trätopparna och knappast några moln att se på himlen. Dessvärre så har termometern krupit sig ända ner till -28 grader, inte så att man längtar ut precis.
Nog för att jag har kläder för att vara ute en sån här dag, men då måste jag först leta reda på dem i mitt uteförråd, inte något som lockar mig precis. Skulle nog hinna frysa fast innan jag hittar åt dem.

Blir nog mer bokläsning för mig idag, fryser mycket mindre nu i alla fall.
Fick sova med sockar och tjocksockar för att jag frös så mycket, nära att jag gick och hämtade en mössa också. Inte alls kul att försöka sova när fötterna är som isbitar, men tillslut blev även fötterna varma och jag lyckades somna.
Men nu är det en ny dag, får se vad den bjuder på förrutom den kyliga luften utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback