Kattknark

Varit en riktigt bra dag idag!
Jobbet gick fint, om än jag var trött och kände mig lite febrig där en stund mitt på dagen.
Tog alvedon, la mig och halvsov på lunchrasten och fick förnyade krafter. Eftermiddagen tjonga förbi i all hast, sen var jobbpasset över.
Lånade Troja efter jobbet och vi tog oss 1 timmes powerwalk. Vi var ordentligt anfådda båda två när vi kom tillbaka, men härligt var det!

Det här var första gången jag tränat/rört mig frivilligt på 4 veckor! Så pass krasslig har jag kännt mig nu ett tag att jag inte ens velat gå en kortare promenad ens en gång.

Firade detta med att låta Pyrets klöspelare få sig 2 puffar av kattmynta eftersom jag inte hade nåt annat gott att ge henne.
Pyret blev helt galen och försökte gosa/äta/klösa/klättra samtidigt. Det är tammetusan KattKnark! Tur att effekten går över relativt fort.
Själv var jag så glad över en massa kasettband jag fått av en arbetskamrat.
Fem myror är fler än fyra elefanter, TIPPEN!, och en massa Disney låtar! Hon trodde att jag skämtade när jag sa att jag hemskt gärna ville ha dom. Jag gick omkring och hade ett enormt leende över hela ansiktet.
Ska lyssna på nåt av banden nästa gång jag kör bil! Umeåresorna är räddade!
Fått beslutsångest om vad jag ska ha på mig för något på bröllopet!
Hade ju bestämt kläder och skor, men råkade nog titta en gång för mycket i garderoben och funderar nu på om jag skulle ha på mig nåt helt annat!
Tur att bröllopet inte är förrän om 2 veckor, kanske jag hinner bestämma mig för nån av dem. Skulle faktiskt inte förvåna mig om jag hinner ta fram 5 olika klänningar till innan dess..

Hjälp mig! Vilken är mer lämplig? HELP!

Står på knäna eftersom jag inte äger en större spegel, kanske borde investera i en ordentlig helfigursspegel som man kan hänga upp på väggen.. hjälp mig nån snälla!

Kommentarer
Postat av: katten

bägge var fin, dock tycker jag nog den övre

2012-01-12 @ 23:47:23
Postat av: Hea

Tack Kisse! Lutade mer åt den faktiskt

2012-01-13 @ 11:32:25
URL: http://healainen.blogg.se/
Postat av: LIna

ta den FÖRSTA!!!!

2012-01-18 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback