Ny tatuering?

Suttit och skissat, suddat och gjort om en teckning nu i några timmar så jag vet varken ut eller in längre..
Har velat ha en ny tatuering länge nu och vetat precis vad jag vill ha, en japansk drake som går lite diagonalt över ryggen.
Tanken är att klorna ska klösa sig fast på den vänstra axeln och ska se ut som om det försöker hålla sig fast där. Sen ville jag att den skulle titta bakåt och hålla uppsikt bakom ryggen åt mig.
Blev väl sådär halvnöjd över resultatet, det vänsta bakbebet måste jag nog flytta, placeringen blev inte riktigt lyckad.
Skuggning och ifyllnad av bläck väntar, men det blir inte nu.
Nu är jag så trött i ögonen att jag måste pausa och sova lite. Blev lite för fängslade då jag väl började att klockan sprang iväg alldeles för fort! Tur att jag är ledig i morgon så jag får sova ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback