Så kan det gå..

Somnade på soffan 19:30 igår, vaknade upp nån gång inatt men orkade inte gå till sängen för att sova klart.
Så det blev en natt på soffan för mig, fastän jag lovat mig själv att bara sova i sängen.. jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig..

Träffade mamma på Ica efter jobbet, skulle köpa middag, mitt kylskåp gapande tomt.
Hade så tur att jag fick skjuts av henne hem, kunde jag köpa lite tyngre grejer, såsom mjölk och juice.
Har man fler än 3 paket att bära på så blir det ganska tungt om man har en längre bit att gå.
Blev fläskfilé, smörstekta champinjoner och pommes strips till middag.
Gillar mat som sköter sig själv. Man behöver bara stå och se så att man inte bränner köttet och svampen. Gott och mättande.

I min brevlåda låg 1 av de nya tunnlarna jag beställt till örat. Redan satt dit den och det blev riktigt fint om jag får fråga mig själv! Har som ingen annan utom katten att fråga för tillfället och hon kurrar uppmuntrande. Det tar jag som att det blev godkännt!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Superfin! Just nu har jag bara en massa svarta i plast, astrist.



sv: Ja eller hur, det bara gror och gror och gror :D Hoppas det sitter kvar den här gången bara :) Godd nytt och god fortsättning!

2012-01-12 @ 19:12:34
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback