Städa, städa varje fredag också varje Jul....

Finns få figurer som jag tycker om som Pippi. Vaknade i morse med denna fina sång i huvet, idag ska det städas!
Förhoppningsvis så ser det inte lika stökigt ut här hemma som det är där, men nog är det nära, det dräller saker överallt och ingenstans.
Ungefär som Pippi brukar säga: "Det är ingen ordning på allting, jag hittar inte vartenda dugg."


Betala lite räkningar måste jag också göra innan dagens slut, ser inte riktigt lika mycket fram emot det. Men vad gör man? Måste man så måste man..

Ska tipsa om ett tilltugg som är så ofantligt gott! I alla fall om man har starka tänder och om man gillar smaken av popcornkärnor. Dom är hårda!
Skulle kunna äta hur mycket som helst! Fast man blir riktigt törstig efteråt, dom snålar inte på saltet precis.
Spanish Corn, finns på naturgodisavdelningen. Just nu endast på lösvikt, men då får man ju plocka så mycket man vill, vilket jag bara ser som en fördel.
Hade turen att hitta dom med chili på då jag snubblade in på det inte så lättorinterade Ica i Malå. Dom var mycket goda dom med!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag älskar sådan rostad majs :D blev faktiskt ruskigt sugen på det nu... efter en hel dags städning för min del :) Känns bra att ha det gjort faktiskt, så kan jag ta helg imorgon med gott samvete :)

2012-01-26 @ 19:31:17
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback