Stickat var det här!

Vaknade med en låt i huvet och har haft den kvar där under dagen. Det som är bra att jag inte hunnit bli less den än! Lär nog fortsätta att nynna på den resten av kvällen också.
Värre var väl då jag stod och sjöng på den i köket. Pyret kom i full fart och skrek allt vad hennes lungor var värda. Lät nog inte så bra i hennes kattöron, eller så ville hon kanske sjunga med.
Bra är låten i alla fall!

Har spenderat större delen av dagen sittandes i soffan med diverse filmer på tv:n. Harry Potter gör en aldrig besviken. Håller på att sticka en "halsduk", blir nog snarare en tub som man drar över huvet. Köpte för lite garn! Men det kan bli bra, är snart på målsnöret!
Den är röd och svart, fast på bilden såg den mer röd-brun ut.

Ska unna mig ett glas vin och lite mer popcornsnacks, man ska väl njuta av sina lediga dagar tycker jag. I morgon är jag ledig igen, men om vädret tillåter så blir det nog mer utomhusaktiviteter istället.
Men Pyret är glad i alla fall att jag är hemma och inomhus, hon passar på att vara så nära som hon bara kan.
Förstår bara inte hur hon lyckas ligga kvar på mig då jag ligger på sidan, så bred yta kan det ju inte vara att ligga på. Men mysigt har vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback