Trolljegeren

Haft filmkväll här hemma, bara jag och en kompis som softa lös i soffan med lite dricka och godis.
Det blev Trolljegeren! En Norsk fantasy-horror om man ska tro IMDB.
Själv tycker jag att det är ganska mycket humor i den också, speciellt då man hör norrmännen prata. Man kan som inte annat än bli glad av norska.
Sett den minst 4-5 ggr och den är lika bra varenda gång. En film som jag tycker är fantastiskt bra!
Lovar, den är mycket bättre än vad den låter!
Vet inte vad jag ska hitta på för tillfället, mycket därför jag skriver ännu ett inlägg i bloggen idag.
Klockan tickar på och måste hinna vända om dygnet igen innan Tisdag. Bävar inför det!

Börjar faktiskt bli riktigt kallt ute nu, man är inte van kylan längre.
-20 och man fryser innomhus, eller så har jag dragit på värmen alldeles för lite!
Nä, nu blir det mys under täcket med katten värmades brevid mig. Ska fortsätta läsa lite Mockingjay, låter som ett bra avslut på en lyckad söndag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback