Ute på tur

Fick för mig att jag skulle ut och åka skidor idag, är så himla less på att sitta stilla och inte kunna sova om nätterna. Nu baske mig skulle jag göra nåt åt det!
Blev inte så väldans långt, 4 km, men det gick mycket bättre än förväntat! Ramlade inte en enda gång, fastän det var nära några ggr. Ska man bara komma ihåg att strecha också, annars så AJ AJ!
Funderar om jag ska ägna mig lite åt Pilates också innan middagen.
Beställt och fått hem muskelbyggande och närande pulver, nu äntligen kanske man kan få på sig några klädsamma kg. Kämpat på i några år nu men endast gått upp 2 kg.
Druckit en sådan shake så jag klarar mig nog en stund till, men blir tyvärr mätt då jag dricker. Vilket resulterar i att jag dricker alldeles för lite så att jag ska orka mer mat. Litet dilemma det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback