Utmaningen

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick sista året på gymnasiet och började springvicka om helgerna på det ställe jag jobbar mig idag.
VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Försökte jag sluta snusa och läkte från en revbensfraktur. Tyvärr höll inte det snusfria i sig och fått 2 frakturer till sedan dess..
FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn
Morötter med vitlöksdipp
Pistagenötter
Chilinötter
Vindruvor
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL
Imse vimse spindel
Blinka lilla stjärna
Hot road hart
Stupid Cupid
Diverse Spice Girls
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
Bjuda familjen på en utlandsresa
Åka till Venedig med Jonas
Flytta ihop med Jonas och jobba extra bara för att ha något att göra om dagarna
Föda upp Ragdolls och behålla hälften av dom
Operera ögonen så jag slipper glasögon
FEM DÅLIGA VANOR
Snusar
Lägger mig alldeles för sent om kvällarna
Tänker alltid på värsta senariot om det inte går som jag tänkt
Hoppas över frukost/lunch/middag vissa ggr. Glömmer helt enkelt bort att jag är hungrig
Städar för sällan och inte så noga
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Läsa
Teckna/måla
Se på film
Mysa
Vara ute i naturen
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA
Stuprörsjeans
Päls
Cowboyboots
Tröjor/linnen med 1000 volanger som gör att men ser ut som en uppblåst ballong.. why?
Färgade Jeans
FEM FAVORITLEKSAKER
Kamera 1&2
Mobilen
snusdosan
Min laptop
Tvdosan
TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Den som vill eller orkar, ingen nämnd och ingen glömd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback