Våran bästa Bumbibärsaft

Har haft den där förgrömmade låten i huvet hela dan, inte ens hela låten utan just den frasen. Med hennes pipiga röst blir det rätt så tjatigt, men får väl skylla mig själv då jag har disneydax i bilstereon.

Blev bjuden på middag hos mamma, det gillas alltid! Men det blev inte våfflor denna gång, utan kyckling och dom urgoda morötterna som smälter i munnen. Skulle kunna äta en hel gryta med bara morötterna!
Syrran och barnen var också där, jag och syster tapetfäktades lite innan vi for också. Kanske vi inte skulle ha gjort för barnen ser och lär och skulle fäktas dom med.
Satt och la pussel med ett barn på vardera sida som ville titta på. Smackandes på varsin frukt, de som känner mig vet hur mycket jag tycker om att man smackar då man äter. Men jag var tyst och höll mig.
Som liten skrek jag det första nån smackade.

Annars så har det varit en kall och lugn dag här hemma, vaknade alldeles för sent eftersom jag inte somnade då jag skulle. Har därmed inte hunnit med så mycket och har inte så mycket att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback