24 timmar senare

Min långpromenad blev inte så lång som jag tänkte mig, tog mig faktiskt inte längre än till syrran innan jag stannade av. 
Där skrattades och skreks det så det stod härliga till, blev så nyfiken att jag var tvungen att se vad dom höll på med. Väl däl så blev jag medbjuden på en cykeltur. Kunde ju inte tacka nej varken till min söta syster eller syskonbarnen så det var bara att hämta cykeln, pumpa däcken och följa med.
Blev en tripp på Knut'n och Berglunds innan vi var färdiga.
Köpte en älvklänning till yngta systerdottern, hon fick välja färg alldeles själv.
Jag och systersonen fick matchande t-tröjor. STAR WARS! Han var supernöjd över att vi hade likadana. Var riktigt populär där en stund, 3 barn som tävlade om ens uppmärksamhet.
Njöt i fulla drag, tror inte att man kommer förbli den coola och häftiga mostern i allt för många år.
Supernöjd moster!
Ser ut som jag stympat ena benet, men jag vet faktiskt inte hur man sitter normalt i en soffa. Kryper jämt ihop eller sitter på ena benet. Eller ligger ner för den delen.
 
När familjen åkte iväg på middagsbjudning så tog jag ut hunden Troja på en promenad och slogs med en massa mygg. Träffade på en ensam ren som tittade lite nyfiket på oss också innan den löpte iväg.
Nyss kommit hem och känner att min energinivån ligger nästan på noll.
 
Har jag snart varit vaken i 24 timmar, ska försöka dryga ut vakenheten lite till innan jag kommer att slockna för natten. Men någon mer utomhusvistelse idag lär det nog knappast bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback