Another Day

Jahapp, ny dag med nya möjligheter.
Har jobbat klart för i veckan och ska spendera dagen med att hålla mig vaken så länge som jag bara kan och orkar. Tur att man fortfarande kan klassas som ung och då blir det lite mera tillåtet att göra så.
Har hunnit se en film sedan jag gick av jobbpasset i morse. The Bourne-triologin har jag tänkt beta mig genom idag, fast inte alla på en gång. Lite pö om pö blandat med lite promenader och kanske lite soldyrkande om vädret tillåter.
Känner mig lite stirrig, men en prommis och Stephen Fry i öronen kommer att bli toppen. Tror det är allt kaffe som gör sig påminnt. Tål verkligen inte kaffe. 
Provade dricka en liten (½) kopp 2 timmar innan jag skulle gå hem från jobbet en gång, slutade med att jag låg och stirrade i taket i 3 timmar efter jag kommit hem och lagt mig för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback